Social Media

Proprietarii de afaceri nu isi pot permite sa ignore valoarea social media. Peste 2 miliarde de utilizatori sunt pe platformele sociale cum sunt Facabook si Youtube. Te ajutam sa utilizezi aceste platforme in mod eficient pentru a ajunge la clientii tai potentiali si pentru a stimula conversatiile sau pentru a iti intari brandul.

Vrei sa ai mai multi clienti?

Cu ce te ajutam?


Managementul contului: Am realizat ca, pentru a crea campanii de impact social media care sa obtina rezultate exponentiale, trebuie sa intelegem factorii externi care afecteaza industria in care activezi. Vom realiza cercetari de piata pentru a identifica problemele sau oportunitatile pe care le vom exploata pentru a te ajuta sa comunici cu clientii intr-o limba pe care o inteleg. Atribuim fiecarui client un manager de cont care va lucra impreuna cu tine pentru a intelege obiectivele si apoi va lua legatura cu echipa noastra de experti pentru a aduce o perspectiva unica asupra campaniilor pe retelele de socializare.

Imbunatatirea influentei: Atunci cand un client doreste sa obtina informatii despre un produs, este posibil sa il caute online. De aceea, ne stradum sa stabilim si sa mentinem relatii cu o retea vasta si diversa de influenceri si scriitori din mediul online sau formatori de optinie. Stim ca influencerii sunt o audienta importanta care ne poate ajuta sa comunicam cu alte grupuri tinta importante. Obtinerea sprijinului acestor persoane prin incurajarea lor de a sprijini public campania ta, va atrage un public mai larg care sa interactioneze cu postarile din social media si implicit cu serviciile oferite. Acesta este visul fiecarui comerciant si am constatat ca clientii sunt adesea foarte apreciati pe baza a ceea ce spun bloggerii despre ei.

Auditul social media: Daca ai deja o pagina in retelele de socializare, dar nu exista rezultate tangibile, este timpul pentru un audit. In timp ce auditul necesita ceva timp si efort, are avantaje reale. O provocare frecventa pentru comercianti este modul in care sunt livrate mesajele. Auditul social media este o modalitate prin care intreprinderile de toate dimensiunile sa inteleaga ce asteptarii clientii si sa dezvolte continutul corect pe retelele de socializare. De cele mai multe ori, lipsa de interactiune in social media este generata de un continut gresit formulat.

Campanii platite in social media: Inainte de a incepe o campanie platita vom discuta pentru a alege cele mai potrivite retele de social media astfel incat campania sa dea roade si investitia sa fie folosita util. Pentru a ne asigura ca mesajele si postarile primesc atentie, putem crea campanii sociale platite pe cele mai populare platforme.

Retelele sociale unde iti vom crea campaniile


Facebook: Aceasta platforma ofera o oportunitate reala pentru afacerile B2B si B2C. Pentru a ne asigura ca ajungi la anumite segmente de public, personalizam postarile pe Facebook si organizam campanii platite periodic. Facebook ne permite sa derulam campanii personalizate si sa alegem un public tinta pe baza unor criterii demografice, cum ar fi sexul, venitul si statutul social. De asemenea, putem ajunge la influenceri care vor share-ui continutul publicat, urmaritorilor lor.

YouTube: YouTube a devenit mai mult decat un instrument pentru creatorii de videoclipuri si pentru cantareti, fiind in prezent o platforma de publicitate puternica pentru companii. Unul dintre motivele pentru care devine atat de popular este ca ajunge foarte repede la public. Mesajele promotionale care pot fi publicate sunt foarte versalite si permit combinarea de text, animatie, continut video si sunet. Un astfel de anunt publicat arata tot timpul profesional si atent lucrat, creand o impresie favorabila.

Instagram: O imagine valoreaza cat 1.000 de cuvinte! Folosind postarile Instagram, poti atrage clienti in cel mai creativ mod. Mesajele scrise de noi sunt interesante si vor avea o acoperire mai larga, deoarece Instagram este imbinat cu Facebook. Vom lucra impreuna pentru a crea anunturi unice si puternice care ofera rezultate. Este timpul ca toata lumea sa stie despre afacerea ta.