Campanii PPC

Campaniile PPC reprezinta un sistem publicitar cu ajutorul caruia sunt licitate anumite sume pentru anumtie cuvinte cheie. Atunci cand campania este configurata corect, site-ul va aaprea in top, in rezultatele cautarilor pe Google.
Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul strategiei Adwords si abordarile au scopul de a oferi cele mai bune rezultate, contorizabile, care pronesc de la o cercetare atenta a cuvintelor cheie si pana la configurarea unor anuntiri personalizate, tinand cont de brand, design care sa atraga atentia pentru bannere si campanii complexe, cu rezultate pozitive usor de masurat.
Indiferent daca afacerea ta este la inceput, se dezvolta sau esti deja un brand cunoscut, noi te ajutam sa cresti si sa ramai in atentia clientilor tai.

Vrei sa ai mai multi clienti?

Ce includ serviciile de Campanii PPC


Auditul companiei: Va fi realizata o cercetare a publicului tinta si a interesul acestuia de cautare, astfel incat sa fie puse bazele unei strategii eficiente. Daca exista deja o campanie, va fi realizata o analiza a tututor elementelor metrice reprezentative (scor de calitate, numarul de voturi, etc)

Stabilirea unor obiective: Nu exista strategie fara obiective de marketing potrivite. Pentru o campanie de succes se vor trasa inca de la inceput obiectivele, iar acestea vor fi analizate si contorizate la final. Rezultatele trebuie sa fie in ton cu aceasta lista stabilita initial.

Realizarea de campanii smart: Pentru a imbunatati conversiile cu ajutorul anunturilor atractive optimizate, echipa noastra configureaza campanii smart, care se pliaza pe fiecare dispozitiv si pe specificul acestuia. Adaugam extensii cum ar fi locatia, linkuri din site, posibilitatea de a apela direct din anunt si folosim cuvintele cheie relevante pentru lista de obiective.

Anunturi personalizate: Pentru ca firma ta sa obtina mai multi clienti, este important ca anunturile sa fie personalizate si targetate pe nevoile tipice fiecarui membru al grupului tinta. Anunturile de calitate genereaza un brand mai awareness mai bun si scot in evidenta firma, plasand-o in fata concurentei.

Optimizare buget: Sumele licitate sunt folosite inteligent, astfel incat sa genereze cat mai multe rezultate si cat mai multe interactiuni. Realizam aceasta etapa prin targetari realizate corect, in functie de segmente demografice specifice.

Analizam impreuna rezultatele: Strategia va fi imbunatatita periodic in functie de rezultate, pe care le analizam impreuna. Rezultatele pe care le oferim in rapoartele lunare cuprind numarul de conversii si modul in care campania a atins lista de obiective.