Optimizare SEO

Vizibilitate mai buna in motoarele de cautare


Optimizarea SEO este un proces de o importanta uriasa pentru garantarea succesului unui website in motoarele de cautare, indiferent de ce tip este website-ul respectiv (website de prezentare, magazin online etc). Optimizarea pentru motoarele de cautare nu este un proces de tip "1 step" ci din contra, trebuie facuta constant, fiind un proces de lunga durata si care are efecte pe termen lung.

Cu atat mai mult, daca vorbim despre un website complex, cu foarte multe pagini, acesta are nevoie de optimizare SEO constanta si uneori, de o intreaga echipa de specialisti SEO care sa lucreze permanent, pentru imbunatatirea site-ului. Firma de SEO pe care o alegi, poate fi una cu totul diferita fata de cea care ti-a conceput website-ul, dar aceasta firma reprezinta acel "administrator de website" sau "webmaster" care va continua sa lucreze la website-ul tau, dupa ce acesta a fost finalizat si urcat pe un domeniu.

Etapele Optimizarii SEO


Fiecare etapa a campaniei de optimizare SEO este foarte importanta, de accea echipa noastra de specialisti se va asigura ca toate aceste etape sunt parcurse cu succes

Audit SEO


Primul pas intr-o campanie SEO, dar la fel de importat ca toti ceilalti pasi este auditul SEO. Realizare auditului se va face cat mai detaliat, verificand o multime de factori care ar putea fi un impediment in campania SEO, dar si alte detalii cu privire la situatia siteului.

Cele mai importante puncte:

Audit tehnic SEO: Se verifica eventualele probleme tehnice ale siteului, cum ar fi: structura interna de linkuri, sitemap, meta tag-uri, viteza de incarcare, canonical url si multe altele.

Continut: Verificam continutul site-ul pentru a vedea daca acesta este copiat sau daca exista alte probleme.

Verificare SERP: Verificam starea actuala a indexerii in Google, daca este indexat, cu ce cuvinte este indexat si pe ce pozitii.

Scanare Backlinkuri: Vom vedea de unde provin acestea, cu ce anchor text (titlu) au fost adaugate si care este situatia competitorilor.

Stabilirea obiectivelor SEO


Ca in orice activitate, stabilirea unui obiectiv este crucial pentru o campanie SEO reusita. Strategia SEO se va stabili impreuna cu clientul si va fi facuta in functie de nevoia fiecaruia, de buget si in functie de perioada de timp in care sa se desfasoare campania.

Keyword Research


O alegere gresita a cuvintelor cheie poate distrugeo campanie SEO. De aceea, pe baza experientei noastre, alegem cele mai bune cuvintele cheie care nu doar ca vor duce la cresterea numarului de vizitarori, ci vor creste si numarul de conversii.

Analiza Concurenta


Campania SEO se va desfasura si in functie de concurenta fiecarui site, de aceea avem grija sa analizam principalele siteuri concurent. O concurenta puternica va necesita un buget si o perioada ceva mai mare pana la indeplinirea obiectivelor.

Vrei sa ai mai multi clienti?

SEO Tehnic - On Page


Inainte de a se incepe campania de SEO off page, este foarte important ca site-ul sa fie bine pregatit din punct de vedere tehnic. Din pacate, majoritatea firmelor de web design nu pun deloc accent pe partea de SEO. De aceea, foarte rare sunt cazurile cand un site nu are nevoie si de seo tehnic.

O mica parte dintre cele mai importante actiuni de SEO on page:

Meta Titluri: Unul dintre cei mai importanti factori SEO on page. Se vor crea titluri relevante conform continutului fiecarei pagini, dar si in functie de cuvintele targetate. De asemenea, titlul este prima informatie pe care un utilizator o vede in rezultatele motoarelor de cautare, asa ca vor fi create astfel incat sa fie cat mai atractive pentru potentialii clienti.

Meta Descrieri: A doua informatie pe care utilizatorul o vede despre site-ul tau in motoarele de cautare. Se vor creare scurte descrieri relevante fiecarei pagini, astfel incat si aceasta sa atraga cat mai vizitatori.

Headinguri: Desi rare sunt siteurile cu headinguri implemetate corect, headingurile sunt si ele foarte importante intr-o campanie de optimizare SEO. Cel mai important fiind headingul H1, urmat de headingul H2.

Cuvinte cheie: Se va face optimizare continutului conform cuvintelor targetate, insa nu intr-o maniera agresiva (greseala des intalnita), pentru a nu atrage penalizari din partea Google.

Viteza de incarcare: Viteza de incarcare este un alt factor care conteaza in algoritmul motoarelor de cautare. In plus, un timp crescut de incarcare va face vizitatorul sa paraseasca site-ul.

Alte aspecte: Se verifica o multime de alte aspecte care pot influenta campania SEO, cum ar fi: internal linking, canonical, sitemap, fisierul robots, textele din pagini, etc

Creare Continut


Pe langa optimizarea continutului deja existent in site, acolo unde este nevoie, se va crea continut nou, cat mai relevant produselor sau serviciilor tale, focusandu-ne in acelasi timp pe cuvintelor cu care targetam fiecare pagina in parte.

Optimizare Off Page


Odata ce site-ul este bine pus la punct din punct de vedere tehnic si din punct de vedere al continutului, se poatre trece la campania de SEO on page. In acest proces de off page sau link building, se construieste un profil de linkuri externe, de la siteuri de stiri, bloguri, reviste online, etc, care sunt vazute de motoarele de cautare ca siteuri cu autoritate. Optimizarea SEO off page este un proces de durata care va fi desfasurat pe intreaga campanie SEO.

Monitorizare Campanie


Monitorizarea campaniei SEO este un alt factor foarte important. Cu ajutorul unor aplicatii speciale de monitorizare SEO, putem urmari in permanenta evolutia fiecarui site in Google. De asemenea, fiecare client va primi lunar un raport detaliat privind rezultatele obtinute.

Solicita oferta de pret


Asteptem detalii despre proiectul tau pentru ca echipa noastra sa te ajuta sa atingi acele obiective pe care ti le doresti
Multumim. Am primit mesajul tau si vom raspunde in scurt timp!